poniedziałek, 30 lipca 2012

Stosik nr 1

Hej hej. :)
Dzisiejszy dzień , może i za oknem nie jest zbyt piękny , ale dla mnie można powiedzieć , że bardzo miły. ;) Z okazji hmm.. mojego wyjazdu 15 sierpnia moja mama zakupiła mi pare książeczek , które mają być przeznaczone na wyjazd , ale i tak pewnie będą przeczytane przed nim. :D A oto książki , a i przepraszam też za to , że stosik nie jest zrobiony aparatem , ale niestety po ostatnim spotkaniu z deszczem nieco się uszkodził. :D



Książki przedstawione wyżej.....

  • William Peter Blatty - Egzorcysta
  • Cynthia Hand - Nieziemska
  • Cynthia Hand - Anielska
  • Cate Tiernan - Płonący stos. Kielich wiatru, Krąg popiołów - księga 1
  • Richard Paul Evans - Obiecaj mi
  • Lindsey Kelk - Kocham Hollywood



Tak to się ma w zestawieniu. :) Może ktoś z wasz czytał te książki i może je polecić.? :D Recenzje tych książek będą się pojawiały stopniowo i mam nadzieję , że każdego z was coś zainteresuje gdyż w stosiku występuje gatunek fantasty , horror , dramat oraz coś na chwile dla siebie, książki i herbatki. :)

Pozdrawiam. ;)

22 komentarze:

  1. Świetny stosik. Życzę miłej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic z tego nie czytałam :p
    Stosik genialny

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam tylko "Nieziemską" i całkiem mi się spodobała. ;) Świetny stosik, miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. nic nie czytałam z Twojego stosu, życzę owocnej lektury ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu "Egzorcysta" widnieje na mojej liście książek, które chcę przeczytać. Zaciekawił mnie "Płonący stos. Kielich wiatru, Krąg popiołów". Na mojej półce leży "Obiecaj mi" Evansa i muszę w końcu sięgnąć po tę pozycję. Tobie życzę miłego czytania, bo stosik zapowiada się interesująco! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego czytania:) Z Twojego stosu przeczytałam tylko powieść Evansa, polecam, ale na ,,Egzorcystę" mam chrapkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie przeczytałabym Evansa - nigdy nie miałam w ręku żadnej z jego powieści, a słyszałam, że są bardzo dobre.
    Cóż, życzę miłego wyjazdu oraz ciekawej lektury.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety żadnej z tych książek nie czytałam.
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale chętnie je wszystkie ukradnę :). Najbardziej kusi mnie "Egzorcysta" i "Obiecaj mi".

    OdpowiedzUsuń
  11. miłego czytania ;D
    żadnej jeszcze nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety, nie czytałam żadnej książki z twojego stosu. Miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stosik ;)

    Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. jejejej, ile tu różności ;D całkiem fajne ksiazki, dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Twojego stosu nic nie czytałam, ale za to słyszałam kiedyś o "Kocham Hollywood" i ponoć jest całkiem niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie czytałam żadnej pozycji z prezentowanych. Książki wydają się być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie czytałam ani jednej z tych książek, ale mam w planach Obiecaj mi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, świetne pozycje! Słyszałam, że książki Evansa są dobre, więc może "Obiecaj mi" Ci się spodoba. Niestety sama nie czytałam jego powieści, więc znam tylko zdanie innych :)

    PS Dodałam bloga do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię Evansa, więc ciekawa jestem Twojej opinii o "Obiecaj mi". Ja niestety nie miałam okazji czytać tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale czekam na Twoją recenzję "Egzorcysty". ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy stos, ja miałam okazję przeczytać "Obiecaj mi", którą miło wspominam :)
    Przyjemnej lektury, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie czytałam żadnej z tych książek. Czekam na recenzje. Życzę miłej lektury.

    P.S. Obserwuję :)

    dusza-w-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

1.Dziękuje za wszystkie wasze komentarze :)
2. Jeśli dodałaś / dodałeś komentarz na moim blogu na pewno też to zrobię.
3. Dziękuje za obserwację.
4.Jeżeli zaobserwowałaś / zaobserwowałeś bloga napisz w komentarzu odwdzięcze się tym samym.