niedziela, 8 lipca 2012

1. Amanda Hocking - Trylle.

Hej hej. ;)
Na początek powiem wam tak w skrócie co mnie skłoniło do czytania książek szczerze mówiąc każdej bo nie mam ulubionego rodzaju , czytam to co mam pod ręką to co dostane , pożycze od koleżanki kolegi więc można powiedzieć , że nie wybrzydzam. A co do wątku to skłoniła mnie na roku szkolnym masa nauki , poprostu nie mogłam już znieść jej nadmiaru więc odprężałam się czytając własnie książki. W tym ( pierwszym ) poście pokaże wam i powiem co sądze o serii Amandy Hocking - TRYLLE . Pierwsze książki przeczytane podczas tych wakacji. ;) No więc tak..


Zamieniona w dniu urodzin...

Rozdarta pomiędzy dwoma światami...

Przywrócona magii...




- Pierwsza część to " Zamieniona "

" Wendy Neverly wiedziała, że jest inna od dnia, w którym matka usiłowała ją zabić. I choć nie jest potworem, za którego ma ją matka, czuje, że nie tu jest jej miejsce. Może dlatego wciąż pakuje się w kłopoty i nie potrafi zagrzać miejsca w żadnej szkole… W nowym mieście i w nowym liceum nie jest lepiej. Tu też Wendy z nikim się nie zaprzyjaźnia. I nikomu nie może zdradzić swojego sekretu: że potrafi wpływać na ludzkie umysły, narzucać im swoją wolę…

A kiedy pewnej nocy tajemniczy Finn nieoczekiwanie zjawia się za jej oknem, świat Wendy staje na głowie. Finn zna odpowiedzi na jej pytania, zagadkę jej przeszłości, źródło jej daru i drogę do miejsca, którego istnienia nawet nie podejrzewała. I został przysłany, by zabrać ją tam ze sobą… "



- Druga częśc to " Rozdarta "

"Wendy odkryła swoją tajemnicę, zrozumiała, dlaczego jej matka chciała ją zabić… Poznała świat Trylli i dowiedziała się, że do niego należy i że w nim ma wypełnić swoje przeznaczenie. Nie mogła jednak tam pozostać, nie mogła pogodzić się z tym, że rządzona przez okrutną królową zagadkowa magiczna kraina to jej prawdziwy dom.

Ale powrót do dawnego życia, do domu i szkoły nie przynosi spokoju. Wendy nie może przestać myśleć o Tryllach, o ich śmiertelnych wrogach, których atak cudem przeżyła, o nadciągającej wojnie, której tylko ona może zapobiec, i o Finnie, którego miłość do niej skazała na wygnanie z jego świata.

Uwięziona pomiędzy światem Trylli a światem ludzi, rozdarta pomiędzy sercem a obowiązkiem, Wendy musi wybierać. Lecz jeśli wybierze źle, może stracić wszystko i wszystkich, których kocha – w obu światach... "





- A trzecią częścią jest " Przywrócona " , wyszła w sumie niedawno bo 3 lipca , ale w Empiku w moim mieście była dopiero 5.07 ale ważne , że ją mam , przeczytaną. :D



"Wendy, następczyni tronu królestwa, musi poślubić księcia Vittra. To jedyny sposób, żeby ocalić Trylle przed ich śmiertelnym wrogiem i zapobiec krwawej wojnie z niepokonanym przeciwnikiem. Lecz myśl o tym, że przyjdzie jej opuścić miejsce, które stało się jej domem, jest nie do zniesienia...

Pożegnała się już ze swoją pierwszą miłością, czy teraz przyjdzie jej poświęcić drugą? Czy będzie musiała wyrzec się uczucia do Lokiego, tak jak wcześniej wyrzekła się miłości do Finna? Czy czeka ją najtrudniejszy wybór: z którym z nich zostanie na zawsze…

Jeśli tylko ich magiczny świat ma przed sobą jakieś „na zawsze”. Przyszłość Trylli leży w rękach Wendy - pod warunkiem że odważy się o nią walczyć… "



A na koniec powiem krótko i zwięźle : POLECAM TĄ KSIĄŻKE TYM CO KOCHAJĄ CZYTAĆ I ŻYJĄ KSIĄŻKAMI ORAZ TYM CO DOPIERO ZACZYNAJĄ Z NIMI PRZYGODĘ GDYŻ NA PRAWDE HISTORIA JEST PRZECUDOWNA ! <3 Książka należy w sumie do rodzaju fantasty więc może też nie powinnam polecać jej każdemu, ale myśle, że osobą w moim wieku spodoba się ta seria. Ja całościowo oceniam ją na 5+ / 6 .





Pozdrawiam ! :)

24 komentarze:

  1. Mam ochotę na tę serię już od dłuższego czasu, muszę koniecznie się za nią rozejrzeć skoro wszyscy tak chwalą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam nigdy wcześniej o tej serii, ale kurcze zachęciłaś mnie ogromnie. Okładki są nieziemskie i mam nadzieję, że treść także mnie zaskoczy i zachwyci. Koniecznie muszę poszukać tych książek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już recenzje pierwszego tomu, które z resztą były bardzo pochlebne:) Chętnie przeczytam, skoro tak zachwalacie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na kolejne recenzje, mam nadzieję, że będą obszerniejsze :D A samych książek z tej serii nie czytałam, lecz może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawi mnie w ostatnim czasie ta seria, wkrótce się za nią rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa recenzja, oby tak dalej. Z chęcią sięgnę po tę sagę, lubię takie klimaty. Dobrze pamiętam swoje początki, więc życzę Tobie przede wszystkim wytrwałości w czytaniu.;D Postaram się zaglądać tutaj częściej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od dawna mam ją na swoim Kindlu, ale książki recenzyjne mnie od niej odciągają. Jednak po tej recenzji muszę się z nią zapoznać ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po zakupie jednego dnia I cz. na drugi dzień pojechałam po kolejną , mnie osobiście bardzo wciągnęła czyta się je jednym tchem , nie ma problemu z narracja . Polecam !

      Usuń
  8. Czytałam część pierwszą i dla mnie była wybitnie słaba.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawska Magdalena dziękuję za odwieziony i dodanie do obserwowanych również to robię jako: lady1307
    Pozdrawiam.
    Książki nie czytałam ale wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie nie przeczytam. Nie lubię tego typu książek.
    Tak, mam nadzieję, że w przyszłości Twoje opinie będą troszkę dłuższe:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie czytałam, ale już wkrótce się z nią zapoznam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego typu serie raczej nie są dla mnie - po prostu mam trochę inny gust;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachęcająca. Jak znajdę to przeczytam:P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ochotę przeczytać tę serię. :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej serii i pewnie szybko nie poznam, bo jakoś niespecjalnie ciągnie mnie do fantasy. Nawet stojący na półce Tolkien i Sapkowski, jakoś mnie nie kuszą. ;)

    http://soy-como-el-viento.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie czytałam tej serii i jakoś nie ciągnie mnie do niej. Oklepany schemat i przerysowani bohaterowie - nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się bardzo ciekawie! ;D Kocham fantasy więc dodaję do listy.
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam, ale chętnie się zapoznam z tymi tytułami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Seria ponoć taka sobie. Na razie póki co mam w planach co innego :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. love ur blog :) would be happy to hear from u !! xxx

    OdpowiedzUsuń
  21. Może być ciekawe :) Wpiszę na listę do przeczytania :) Dzięki za dodanie do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  22. za tę serię z chęcią sama się zabiorę - musi tylko wpaść mi w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A dobrze sie czytało ! :D
    To była miła odmiana od tych wszystkich wampirów itp :D

    Wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń

1.Dziękuje za wszystkie wasze komentarze :)
2. Jeśli dodałaś / dodałeś komentarz na moim blogu na pewno też to zrobię.
3. Dziękuje za obserwację.
4.Jeżeli zaobserwowałaś / zaobserwowałeś bloga napisz w komentarzu odwdzięcze się tym samym.